tirsdag 5. april 2011

Flere awarder..

Jeg har fått 2 awarder til på bloggen,
der er alltid like koselig, og jeg setter stor pris på når noen liker bloggen..

Disse 2 awardene fikk jeg fra den fantastiske og innspirerende bloggen
tusen takk ska du ha!


Denne awarden innebærer at jeg skal gi den videre til 5 andre blogger,
med under 100 følgere.
Siden dette er 2. gang jeg får denne awarden, og har allerede sendt den videre til 5 andre en gang før, så hopper jeg videre til neste award, der jeg skal fortelle noe om meg selv..


Som sagt så betyr denne awarden at jeg skal si 8 ting om meg selv,
kanskje litt vanskelig siden jeg skal prøve og holde
fokuset
 på butikken med denne bloggen...
Men her kommer en blanding om "info" om både meg og butikken;

Meg:
1. Elsker skandinavisk design, både interiør og klær
2. Bruker alt for mye tid på internett
3. Det som inspirerer meg mest er alle de flotte bloggene der ute..
4. Skal snart til alters, og bli "fru"

Butikken:
1. Har merker som Lene Bjerre Design, Herregård Design, Nomi Import, Wik & Walsøe og Tina Wodstrup
2. Får nyheter hver uke, og prøver og få publisert dette på bloggen så godt som mulig..
3. Har 4 ansatt
4. Tjener godt på bloggen, og vil takke alle som kommer innom oss når nye innlegg legges ut




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar